В 2021р аварійники «Харківміськгазу» 15 тисяч разів рятували харків’ян від проблем з газом
Упродовж 2021р бригади аварійної служби «104» АТ «Харківміськгаз» відпрацювали близько 15 тисяч заявок від споживачів природного газу. Найчастіша причина звернень – наявність запаху газу.
Минулого року фахівці газової компанії локалізували понад 2 тисячі аварійних ситуацій на внутрішньобудинкових газових мережах.
У період опалювального сезону та похолодання значно зростає навантаження на систему газопостачання.
«Щодня диспетчери служби «104» приймають у середньому близько 50 викликів від жителів Харкова. Але з настанням холодів кількість звернень зростає, оскільки власники осель частіше використовують газові прилади для обігріву та інших побутових потреб. Ігнорування правил безпеки призводить до аварійних ситуацій», - розповідає головний інженер Ігор Шухат.
Власники квартир та приватних будинків є відповідальними за стан внутрішньобудинкових газових мереж згідно Закону України «Про житлово-комунальні послуги», тому потрібно подбати про своєчасне проведення технічного обслуговування.
Для цього клієнт повинен укласти договір з компанією, яка має необхідні дозволи на подібні роботи.
Дотримання усіх правил безпеки використання газу в побуті дозволить уникнути неприємних ситуацій. Якщо ви відчули запах газу, слід припинити роботу газових приладів, перекрити газові крани та провітрити приміщення, а також викликати аварійну службу за номером «104».


