Клієнти «Миколаївгазу» надають перевагу онлайн-сервісам 104.ua
Понад 170 тисяч споживачів газу Миколаївщини – а це майже половина клієнтів АТ «Миколаївгаз» – використовують онлайн-сервіси 104.ua для взаємодії з компанією.
Переважно для передачі показань лічильників та оплати за послугу з розподілу газу. Онлайн-сервіси дозволяють більшість газових питань вирішити дистанційно.
Головною перевагою використання інтерактивних додатків є безпека в умовах дії карантинних обмежень. Клієнт може обрати будь-який зручний для себе сервіс: особистий кабінет на сайті 104.ua, оновлений мобільний додаток 104.ua, чат-бот у Вайбер або Телеграм.
Наприкінці 2021 року єдиний сервіс для споживачів природного газу 104.ua оновив мобільний додаток, інтегрувавши до нього штучний інтелект: тепер користувачі мають змогу передавати показання, просто сфотографувавши лічильник газу.
«Щомісяця передавати показання лічильника та вчасно сплачувати за спожитий газ та його розподіл — відповідальність та обов’язок кожного споживача. Тому для зручності наших клієнтів ми створюємо і постійно оновлюємо наші онлайн-сервіси», - розповідає начальник Миколаївського регіонального управління Клієнтського простору 104.ua Станіслав Янчук.
Інтерактивні сервіси 104.ua мають широкий функціонал: можливість керувати кількома особовими рахунками, слідкувати за поточним балансом нарахувань та розрахунків за газ та послугу з його розподілу, оплачувати та переглядати історію платежів, відстежувати дані щомісячного споживання газу, передавати показання лічильника, замовити дзвінок для консультації з фахівцем, а також оплачувати за послуги з розподілу газу швидко та зручно – в кілька кліків.