З початку карантину аварійна служба «Миколаївгазу» здійснила понад 1 тис виїздів

З початку введення карантину аварійно-диспечерська служба (АДС) АТ «Миколаївгаз» здійснила  більше 1 тис виїздів за викликами клієнтів.

Про це йдеться в повідомленні компанії.

Введення карантину підвищило значимість роботи критичної інфраструктури, в тому числі газорозподільних мереж, щоб споживачі, більшість з яких знаходяться вдома, безперебійно залишались з газом.

Понад 700 виїздів на виклики клієнтів здійснили бригади аварійно-диспетчерської служби «Миколаївгазу» лише у квітні. Компанія здійснює цілодобовий моніторинг тиску газу в мережах, проводить технічне обслуговування газорозподільних пунктів, бригади АДС чергують цілодобово, оперативно виїздять на виклики, ліквідують аварійні ситуації, здійснюють ремонти аби споживачі безперервно могли користуватись газом.

З початку карантину було здійснено 24 ремонти на мережах, що дозволило попередити припинення газопостачання у 33,6 тис. домогосподарств.

«Не зважаючи на те, що карантин триває, всі роботи з утримання газорозподільної системи в робочому стані здійснюються безперервно. Споживачам не варто хвилюватись щодо припинення доставки газу. Ми кожного дня перевіряємо мережі й регулююче обладнання і ретельно стежимо за тим, щоб все функціонувало безаварійно», - розповідає технічний директор «Миколаївгазу» Дмитро Грицай.

У зв’язку з подовженням карантину «Миколаївгаз» продовжує дотримуватися заходів безпеки з метою попередження розповсюдження вірусу. Щоранку всі працівники підприємства, які через необхідність залучені до робочого процесу, проходять контроль температури тіла.

У приміщеннях, де працюють робітники, кілька разів на день проводиться санітарна обробка. Разом з тим кожен день, перед початком і після зміни, водії обробляють дезінфікуючими засобами інструменти та службові машини. Всі працівники «Миколаївгазу» забезпечені засобами індивідуального захисту – масками, рукавичками, а деякі й спецкостюмами.

У посиленому режимі працює й Контактний центр «Миколаївгазу» за номером (067) 65-70-104. У період, поки візити до Центрів обслуговування споживачів обмежені, менеджери продовжують працювати, але в телефонному режимі. Так, лише за минулий тиждень, фахівці компанії надали клієнтам компанії майже 2 тис консультацій з газових питань.

З початку карантину служба опрацювала вже 43 790 дзвінків. Нагадаємо, що під час карантину було накладено мораторій на відключення споживачів від газопостачання, окрім випадків несанкціонованого втручання. Також підприємство доклало всіх зусиль, аби клієнти могли вирішувати ряд газових питань онлайн.

16:07 / 25 травня, 2020

Подiї
11:00 / 13 лютого, 2020
AGROPETROL 2020 AGROPETROL – це єдиний в Україні майданчик для зустрічі виробників та постачальників дизпалива, бензину, пропан-бутану, природного газу та електроенергії зі споживачами – представниками агрокомпаній та промислових підприємств. В Києві 13 лютого зустрінуться представники відділу закупівель з трейдерами
AGROPETROL 2020
08:00 / 26 вересня, 2019
ODESA OFFSHORE CONFERENCE 2019 Україна має всі шанси відновити роботу найперспективнішого нафтогазового регіону – Південного. Поклади нафти і газу розташовані як на суші, так і на морі. На шельфову ділянку Чорного моря «Дельфін» вже подали заявку 4 компанії, які мають намір укласти з Україною Угоду про розподіл продукції (УРП). Odesa Offshore Conference 2019 – є найкращим майданчиком для зустрічі українських та закордонних замовників з буровими та сервісними компаніями та постачальниками обладнання.
ODESA OFFSHORE CONFERENCE 2019
12:00 / 13 червня, 2019
Круглий стіл: Ризики та переваги впровадження нового ринку електроенергії Для обговорення процесу впровадження нового ринку електроенергії, яке заплановано на 1 липня 2019р, компанія ExPro Consulting зібрала в інформагентстві "Укрінформ" провідних гравців ринку, а також більше 120 незалжених постачальників та споживачів електроенергії.
Круглий стіл: Ризики та переваги впровадження нового ринку електроенергії
Всі події