З початку карантину аварійна служба «Миколаївгазу» здійснила понад 1 тис виїздів

З початку введення карантину аварійно-диспечерська служба (АДС) АТ «Миколаївгаз» здійснила  більше 1 тис виїздів за викликами клієнтів.

Про це йдеться в повідомленні компанії.

Введення карантину підвищило значимість роботи критичної інфраструктури, в тому числі газорозподільних мереж, щоб споживачі, більшість з яких знаходяться вдома, безперебійно залишались з газом.

Понад 700 виїздів на виклики клієнтів здійснили бригади аварійно-диспетчерської служби «Миколаївгазу» лише у квітні. Компанія здійснює цілодобовий моніторинг тиску газу в мережах, проводить технічне обслуговування газорозподільних пунктів, бригади АДС чергують цілодобово, оперативно виїздять на виклики, ліквідують аварійні ситуації, здійснюють ремонти аби споживачі безперервно могли користуватись газом.

З початку карантину було здійснено 24 ремонти на мережах, що дозволило попередити припинення газопостачання у 33,6 тис. домогосподарств.

«Не зважаючи на те, що карантин триває, всі роботи з утримання газорозподільної системи в робочому стані здійснюються безперервно. Споживачам не варто хвилюватись щодо припинення доставки газу. Ми кожного дня перевіряємо мережі й регулююче обладнання і ретельно стежимо за тим, щоб все функціонувало безаварійно», - розповідає технічний директор «Миколаївгазу» Дмитро Грицай.

У зв’язку з подовженням карантину «Миколаївгаз» продовжує дотримуватися заходів безпеки з метою попередження розповсюдження вірусу. Щоранку всі працівники підприємства, які через необхідність залучені до робочого процесу, проходять контроль температури тіла.

У приміщеннях, де працюють робітники, кілька разів на день проводиться санітарна обробка. Разом з тим кожен день, перед початком і після зміни, водії обробляють дезінфікуючими засобами інструменти та службові машини. Всі працівники «Миколаївгазу» забезпечені засобами індивідуального захисту – масками, рукавичками, а деякі й спецкостюмами.

У посиленому режимі працює й Контактний центр «Миколаївгазу» за номером (067) 65-70-104. У період, поки візити до Центрів обслуговування споживачів обмежені, менеджери продовжують працювати, але в телефонному режимі. Так, лише за минулий тиждень, фахівці компанії надали клієнтам компанії майже 2 тис консультацій з газових питань.

З початку карантину служба опрацювала вже 43 790 дзвінків. Нагадаємо, що під час карантину було накладено мораторій на відключення споживачів від газопостачання, окрім випадків несанкціонованого втручання. Також підприємство доклало всіх зусиль, аби клієнти могли вирішувати ряд газових питань онлайн.

16:07 / 25 травня 2020

Подiї
09:30 / 29 березня, 2022
09:00 / 23 вересня, 2021
ODESA OFFSHORE CONFERENCE 2021 EXPRO Consulting разом з «Укргазвидобування» запрошують провідні нафтогазові та сервісні компанії до Одеси, де 23 - 24 вересня на Odesa Offshore Conference 2021 будуть обговорені сучасні технології видобутку вуглеводнів на суші і шельфі. Актуальною темою одеської конференції буде розбудова інфраструктури південного регіону України
ODESA OFFSHORE CONFERENCE 2021
09:00 / 20 травня, 2021
CARPATHIAN OIL & GAS CONFERENCE 2021 Карпатська нафтогазова конференція традиційно збирає видобувників, сервісні, бурові компанії та трейдерів у Львові. 20-21 травня EXPRO об‘єднає представників нафтогазової галузі та вперше підніме питання торгівлі електроенергії і напрямку декарбонізації та використання водню в Україні та Європі
CARPATHIAN OIL & GAS CONFERENCE 2021
Всі події