В січні-вересні ЦОКи «Дніпрогазу» надали майже 186 тис консультацій

У 2020р оператори Центрів обслуговування клієнтів АТ «Дніпрогаз» опрацювали майже 186 тис звернень від клієнтів.

Про це йдеться в повідомленні компанії.

Щомісяця за консультаціями до газовиків звертаються більше 23 тис споживачів природного газу Дніпра та Дніпровського району. З 16 березня, у зв’язку з введенням карантинних обмежень працівники ЦОКи працюють у віддаленому режимі.

Для того, щоб скоротити ризики захворювання і поширення коронавірусу, до 31.10.2020р всі консультації фахівці ЦОК «Дніпрогаз» продовжують здійснювати в телефонному режимі за номерами: (056) 78-78-104 та (067) 62-63-104.

З початку карантину фахівці ЦОКів обслуговування «Дніпрогазу» надали клієнтам близько 155 тис дистанційних консультацій. Переважна більшість з них стосувалася передачі показань лічильників газу та перевірки стану особового рахунку на предмет заборгованості чи переплати, а також особливостей користування онлайн-сервісами і експрес-реєстрації «особистого кабінету» на сайті 104.ua.

«В Україні пролонговано дію адаптивного карантину, отже ми продовжуємо працювати онлайн для мінімізації ризиків зараження клієнтів компанії та наших працівників. Для зручної взаємодії мешканців міста з газовою компанією наші фахівці постійно працюють над розробкою та вдосконаленням зручних онлайн-сервісів» , – розповідає начальник управління клієнтського сервісу «Дніпрогазу» Марина Коваленко.

Для передачі показань лічильника, перевірки особового рахунку, здійснення оплати за послуги розподілу природного газу мешканці Дніпра та Дніпровського району можуть обрати для себе найзручніший варіант із запропонованого переліку сервісів: скористатися «особистим кабінетом» на сайті 104.ua, мобільними додатками 104 Mobile (для Android) і 104 Mobile Light (для iOS), а також чат-ботами 7104ua в Viber і Telegram, або зателефонувати до Контакт-центру АТ «Дніпрогаз».

12:15 / 28 вересня, 2020

Подiї
11:00 / 13 лютого, 2020
AGROPETROL 2020 AGROPETROL – це єдиний в Україні майданчик для зустрічі виробників та постачальників дизпалива, бензину, пропан-бутану, природного газу та електроенергії зі споживачами – представниками агрокомпаній та промислових підприємств. В Києві 13 лютого зустрінуться представники відділу закупівель з трейдерами
AGROPETROL 2020
08:00 / 26 вересня, 2019
ODESA OFFSHORE CONFERENCE 2019 Україна має всі шанси відновити роботу найперспективнішого нафтогазового регіону – Південного. Поклади нафти і газу розташовані як на суші, так і на морі. На шельфову ділянку Чорного моря «Дельфін» вже подали заявку 4 компанії, які мають намір укласти з Україною Угоду про розподіл продукції (УРП). Odesa Offshore Conference 2019 – є найкращим майданчиком для зустрічі українських та закордонних замовників з буровими та сервісними компаніями та постачальниками обладнання.
ODESA OFFSHORE CONFERENCE 2019
12:00 / 13 червня, 2019
Круглий стіл: Ризики та переваги впровадження нового ринку електроенергії Для обговорення процесу впровадження нового ринку електроенергії, яке заплановано на 1 липня 2019р, компанія ExPro Consulting зібрала в інформагентстві "Укрінформ" провідних гравців ринку, а також більше 120 незалжених постачальників та споживачів електроенергії.
Круглий стіл: Ризики та переваги впровадження нового ринку електроенергії
Всі події