В січні-лютому на 32% зросла кількість клієнтів «Волиньгаз Збуту», які розраховуються через чат-бот у Viber

В січні-лютому до онлайн-сервісу 7104ua у Viber долучились 3,4 тис клієнтів ТОВ «Волиньгаз збуту» - таких користувачів уже 13,9 тис.

Про це йдеться в повідомленні компанії.

Цей сервіс дозволяє вирішувати нагальні питання по газу дистанційно, що актуально саме зараз, адже від 16 березня до 24 квітня діє карантинне обмеження на відвідування всіх Центрів обслуговування клієнтів «Волиньгаз Збуту».

Чат-бот дає можливість клієнтам компанії передавати показання лічильника, контролювати стан свого особового рахунку, а також сплачувати за газ і за його доставку. Окрім того, з одного акаунта у Viber можна зареєструвати одразу п'ять особових рахунків.

«Цей віддалений сервіс стає все популярнішим серед наших клієнтів. Станом на початок березня 13,9 тис. споживачів газу вже успішно ним користуються. Найголовніше, що не потрібно нікуди йти, можна дистанційно сплатити за газ, сформувати квитанцію, передати показання лічильника. І не лише за своїм особовим рахунком, а й допомогти в цьому рідним і батькам. Зараз, у період карантину це вкрай важливо! Не можна нехтувати всіма рекомендованими заходами безпеки, бережіть себе!», - наголошує директор «Волиньгаз Збуту» Микола Тищук.

Користувачі чат-боту 7104ua також нещодавно отримали нову додаткову функцію в додатку: можливість завантажувати рахунки за доставку газу у форматі PDF і відразу здійснювати оплату з мінімальною комісією. Стати користувачем чат-боту 7104ua у Viber може кожен клієнт «Волиньгаз Збуту».

Для цього достатньо відсканувати QR-код. Далі можна сплачувати за газ та за його доставку з будь-якої точки в режимі 24/7, бачити рух коштів, обирати комісію при сплаті у найзручнішому сервісі, а також здійснювати всі операції в безпечному режимі.

Найпопулярнішим онлайн-сервісом, як і раніше, залишається Особистий кабінет, в якому можна зареєструватися на сайті 104.ua. Адже він має ще більш широкий функціонал, і, окрім передачі показань лічильника та оплати за газ, дає можливість клієнтам надіслати повідомлення газовій компанії та замовити зворотний дзвінок Контакт-центру, завантажити та роздрукувати квитанції не лише на оплату газу, а також його доставку.

В Україні уряд запровадив режим надзвичайної ситуації. Відвідування усіх Центрів обслуговування клієнтів «Волиньгаз Збут» припинено. Просимо дотримуватись рекомендацій МОЗ - уникайте відвідувань людних місць.

15:50 / 26 березня, 2020

Подiї
11:00 / 13 лютого, 2020
AGROPETROL 2020 AGROPETROL – це єдиний в Україні майданчик для зустрічі виробників та постачальників дизпалива, бензину, пропан-бутану, природного газу та електроенергії зі споживачами – представниками агрокомпаній та промислових підприємств. В Києві 13 лютого зустрінуться представники відділу закупівель з трейдерами
AGROPETROL 2020
08:00 / 26 вересня, 2019
ODESA OFFSHORE CONFERENCE 2019 Україна має всі шанси відновити роботу найперспективнішого нафтогазового регіону – Південного. Поклади нафти і газу розташовані як на суші, так і на морі. На шельфову ділянку Чорного моря «Дельфін» вже подали заявку 4 компанії, які мають намір укласти з Україною Угоду про розподіл продукції (УРП). Odesa Offshore Conference 2019 – є найкращим майданчиком для зустрічі українських та закордонних замовників з буровими та сервісними компаніями та постачальниками обладнання.
ODESA OFFSHORE CONFERENCE 2019
12:00 / 13 червня, 2019
Круглий стіл: Ризики та переваги впровадження нового ринку електроенергії Для обговорення процесу впровадження нового ринку електроенергії, яке заплановано на 1 липня 2019р, компанія ExPro Consulting зібрала в інформагентстві "Укрінформ" провідних гравців ринку, а також більше 120 незалжених постачальників та споживачів електроенергії.
Круглий стіл: Ризики та переваги впровадження нового ринку електроенергії
Всі події