В січні-липні АДС «Дніпропетровськгазу» опрацювала 40 тис заявок

В січні-липні 2020р аварійно-диспетчерська служба АТ «Дніпропетровськгаз» виїжджала до споживачів понад 40 тис разів, 85% викликів пов'язані з підозрою на витік газу.

Про це йдеться в повідомленні компанії.

З початку карантину багато людей залишаються вдома, тому навантаження на газові мережі постійно зростає. Це підвищило значимість роботи критичної інфраструктури. Щоб споживачі могли беcперебійно і безаварійно користуватися газом, аварійна служба здійснює цілодобовий моніторинг тиску газу в мережах, проводить технічне обслуговування газорегуляторних пунктів.

«Не дивлячись на те, що карантин триває, всі роботи по утриманню газорозподільної системи в робочому стані здійснюються безперервно. Цілодобово і без вихідних приймають виклики споживачів, виїжджають і ліквідують витоку, усувають поломки 48 бригад аварійно-диспетчерської служби «Дніпропетровськгаз». Навіть в найвіддаленіші точки аварійна бригада прибуває згідно з вимогами - в межах 40 хвилин», - розповідає головний інженер «Дніпропетровськгазу» Олександр Макаренко.

«Дніпропетровськгаз» максимально убезпечив співробітників, надавши всі необхідні засоби індивідуального захисту. Крім того, щоранку всі працівники підприємства проходять контроль температури тіла.

У приміщеннях, де перебувають працівники, кілька разів на день проводиться санітарна обробка, в постійному доступі для співробітників знаходяться антисептичні засоби для обробки рук. Разом з тим кожен день, перед початком і після закінчення зміни, водії обробляють дезінфікуючими засобами інструменти та службові автомобілі.

Клієнти повинні знати, що працівники аварійно-диспетчерської бригади максимально захищені, тому не слід перешкоджати газовикам виконувати їх роботу. Щоб не піддавати додатковій небезпеці працівників «Дніпропетровськгаз», споживачі повинні також дотримуватися санітарних вимог і бути соціально відповідальними.

Якщо у клієнта, який здійснює виклик аварійної служби, є симптоми хвороби, він обов'язково повинен про це попередити диспетчера.

14:55 / 6 серпня, 2020

Подiї
11:00 / 13 лютого, 2020
AGROPETROL 2020 AGROPETROL – це єдиний в Україні майданчик для зустрічі виробників та постачальників дизпалива, бензину, пропан-бутану, природного газу та електроенергії зі споживачами – представниками агрокомпаній та промислових підприємств. В Києві 13 лютого зустрінуться представники відділу закупівель з трейдерами
AGROPETROL 2020
08:00 / 26 вересня, 2019
ODESA OFFSHORE CONFERENCE 2019 Україна має всі шанси відновити роботу найперспективнішого нафтогазового регіону – Південного. Поклади нафти і газу розташовані як на суші, так і на морі. На шельфову ділянку Чорного моря «Дельфін» вже подали заявку 4 компанії, які мають намір укласти з Україною Угоду про розподіл продукції (УРП). Odesa Offshore Conference 2019 – є найкращим майданчиком для зустрічі українських та закордонних замовників з буровими та сервісними компаніями та постачальниками обладнання.
ODESA OFFSHORE CONFERENCE 2019
12:00 / 13 червня, 2019
Круглий стіл: Ризики та переваги впровадження нового ринку електроенергії Для обговорення процесу впровадження нового ринку електроенергії, яке заплановано на 1 липня 2019р, компанія ExPro Consulting зібрала в інформагентстві "Укрінформ" провідних гравців ринку, а також більше 120 незалжених постачальників та споживачів електроенергії.
Круглий стіл: Ризики та переваги впровадження нового ринку електроенергії
Всі події