Понад 6 років клієнти «Харківміськгазу» користуються онлайн-сервісами
Клієнти «Харківміськгазу» більше шести років користуються онлайн-сервіси компанії.
Про це йдеться в повідомленні компанії.
Топовими сервісами стали Особистий кабінет, до нього приєдналося понад 150 тис споживачів газу. Також користується популярністю Viber-бот 7104ua. В онлайн сервісах можливо своєчасно передавати показання газових лічильників, стежити за станом особових рахунків, завантажувати квитанції, оплачувати послуги з доставки природного газу і за газ.
Головною перевагою, яке з'явилася в оновленій системі, стала можливість оплати за газ і його доставку в «один клік».
Зарахування коштів за двома рахунками проводиться одним платежем і дозволяє заощадити клієнту на комісії банку. З 2020р можливості особистого кабінету на онлайн платформі 104.ua були істотно розширені.
Клієнти «Харківміськгазу» можуть управляти з одного аккаунта одночасно 25 особовими рахунками, допомагаючи контролювати стан рахунків родичам.
Ключова перевага чат-бота Viber 7104ua - можливість підтвердити передані показання лічильників газу фотографією. Така функція була розроблена з метою коригування показань лічильників газу, які були внесені з помилками. Коригування помилкових показань відбувається автоматично, без звернення до Клієнтське простір компанії і візиту контролера.
Крім Особистого кабінету і чат-бота 7104ua в Viber існують і інші онлайн-сервіси, серед них паблік-аккаунт 7104_bot в Telegram, мобільні додатки 104Mobile для Android і 104Mobile Light для iPhone.
Контакт-центр консультує клієнтів за телефонами: (057) 766 51 04 та (067) 01 07 104.