Понад 144 тис споживачів користуються онлайн сервісами «Закарпатгаз Збуту»
За рік пандемії COVID-19 значно зросла кількість споживачів ТОВ «Закарпатгаз Збут», які для вирішення газових питань використовують Особистий кабінет на сайті 104.ua, а також чат-боти 7104ua в месенджерах Viber та Telegram.
Про це йдеться в повідомленні компанії.
Станом на 1 квітня на 104.ua зареєстровано 101 875 клієнтів «Закарпатгаз Збуту», що на 15,5 тис більше, ніж минулого року. Кількість споживачів, які користуються чат-ботом 7104ua у Viber, за рік зросла утричі – до 41 167 осіб.
Найбільший приріст зареєстрованих за рік клієнтів показав чат-бот «Закарпатгаз Збуту» у Telegram. Якщо рік тому ним користувалося тільки 79 споживачів, то в 2021р – 1037 клієнтів компанії.
«Кількість споживачів, які користуються онлайн сервісами «Закарпатгаз Збуту», збільшується щомісяця. Перевірити стан рахунку, сплатити за газ на сайті чи за допомогою мобільних додатків – це зручно, а головне – безпечно. І це економить кошти. Адже при оплаті через онлайн сервіси застосовується найменша банківська комісія», – зазначає директорка «Закарпатгаз Збуту» Людмила Сібулатова.
Усі онлайн сервіси «Закарпатгаз Збуту» та інструкції до їх використання доступні за посиланнями:
- особистий кабінет на сайті 104.ua
- додаток для Android
- додаток для iOS
- вайбер-бот
Viber - телеграм-бот