НКРЕКП затвердила нові стандарти якості електропостачання для ОСР і послуг ОСП та постачальників

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, затвердила нові стандарти якості електропостачання і механізми компенсації за їх недотримання для операторів систем розподілу, а також встановила стандарти надання послуг для системного оператора та електропостачальників.

Відповідна постанова «Про внесення змін…» опублікована на порталі Регулятора.

Відповідно до постанови, до загальних стандартів якості надання послуг ОСР належать: рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році – не менше 75 %; відсоток втрачених у черзі дзвінків кол-центру у звітному році – не більше 10 %.

До гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР належать:

  1. дотримання показників змінення напруги, встановлених Кодексом систем розподілу;
  2. усунення причин недотримання показників якості електричної енергії за результатами розгляду протягом визначеного даною постановою періоду.
  3. розгляд скарги/звернення/претензії споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) щодо якості електричної енергії з наданням інформації протягом визначеного даною постановою періоду.
  4. відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні протягом 24 годин. Тривалість електропостачання після відновлення повинна становити не менше 30 хвилин;
  5. видача технічних умов на приєднання разом із проєктом договору про приєднання протягом визначеного даною постановою періоду.
  6. подання робочої напруги для проведення випробувань електрообладнання замовника з дня отримання заяви замовника з повним пакетом документів відповідно до вимог Кодексу систем розподілу протягом визначеного даною постановою періоду.
  7. підключення електроустановок замовника до електричної мережі з дня отримання заяви замовника: протягом визначеного даною постановою періоду.
  8. видача паперового примірника підписаного договору про надання послуг з розподілу у строк 3 робочі дні від дати отримання відповідного звернення споживача;
  9. видача підписаного ОСР паспорта точки розподілу у строк 10 робочих днів від дати отримання відповідного звернення споживача;
  10. відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка відключена за заявою споживача, у строк 5 робочих днів з дати надання споживачем документів…
  11. відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка відключена за ініціативою ОСР, з дати надання споживачем підтвердження усунення виявлених порушень, оплати заборгованості за надані послуги та/або несанкціонований відбір електричної енергії, а також відшкодування збитків (за їх наявності) протягом визначеного даною постановою строку.
  12. відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка відключена за зверненням електропостачальника, з дати отримання від електропостачальника інформації про усунення причин відключення: у міській місцевості – у строк 3 робочі дні; у сільській місцевості – у строк 5 робочих днів;
  13. контрольний огляд, технічна перевірка вузла обліку електричної енергії за зверненням споживача: протягом визначеного даною постановою періоду.
  14. розгляд звернень/скарг/претензій споживачів з дня отримання звернення/скарги/претензії споживача: протягом визначеного даною постановою періоду.
  15. розгляд звернень споживачів щодо відшкодування збитків, завданих унаслідок недотримання ОСР показників якості електропостачання, у строк 30 днів з дати отримання звернення;
  16. розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунка за послуги з розподілу електричної енергії, якщо виставлення таких рахунків ОСР передбачене в договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії зі споживачем
  17. експертиза засобів комерційного обліку у строк 20 робочих днів з дня оплати споживачем її вартості;
  18. розгляд звернення споживача щодо виправлення помилкових показів лічильника у платіжному документі від дня отримання ОСР відповідного звернення: протягом 5 робочих днів; протягом 20 робочих днів у разі потреби проведення перевірки лічильника;
  19. установлення, введення в експлуатацію та облік лічильника електричної енергії індивідуального побутового споживача у строк 7 робочих днів з дня оплати індивідуальним побутовим споживачем цих послуг;
  20. заміна або зміна місця встановлення лічильника електричної енергії протягом 7 робочих днів від дня оплати споживачем цих послуг;
  21. кількість перерв в електропостачанні протягом 12 календарних місяців у точці розподілу споживача (тривалістю понад одну годину): для запланованих перерв без попередження споживача та перерв з причин технологічних порушень в електричних мережах ліцензіата: у міській місцевості – менше 7; у сільській місцевості – менше 9…

Також, комісія також затвердила 17 гарантованих стандартів якості надання послуг для системного оператора (ОСП) та 6 гарантованих стандартів якості надання послуг для електропостачальників.

Крім того, в даній постанові визначені методики компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання.

13:43 / 12 серпня, 2020

Подiї
11:00 / 13 лютого, 2020
AGROPETROL 2020 AGROPETROL – це єдиний в Україні майданчик для зустрічі виробників та постачальників дизпалива, бензину, пропан-бутану, природного газу та електроенергії зі споживачами – представниками агрокомпаній та промислових підприємств. В Києві 13 лютого зустрінуться представники відділу закупівель з трейдерами
AGROPETROL 2020
08:00 / 26 вересня, 2019
ODESA OFFSHORE CONFERENCE 2019 Україна має всі шанси відновити роботу найперспективнішого нафтогазового регіону – Південного. Поклади нафти і газу розташовані як на суші, так і на морі. На шельфову ділянку Чорного моря «Дельфін» вже подали заявку 4 компанії, які мають намір укласти з Україною Угоду про розподіл продукції (УРП). Odesa Offshore Conference 2019 – є найкращим майданчиком для зустрічі українських та закордонних замовників з буровими та сервісними компаніями та постачальниками обладнання.
ODESA OFFSHORE CONFERENCE 2019
12:00 / 13 червня, 2019
Круглий стіл: Ризики та переваги впровадження нового ринку електроенергії Для обговорення процесу впровадження нового ринку електроенергії, яке заплановано на 1 липня 2019р, компанія ExPro Consulting зібрала в інформагентстві "Укрінформ" провідних гравців ринку, а також більше 120 незалжених постачальників та споживачів електроенергії.
Круглий стіл: Ризики та переваги впровадження нового ринку електроенергії
Всі події