НКРЕКП представила рейтинг ОСР за якістю електропостачання
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, представила рейтинг операторів систем розподілу за показниками якості електропостачання, топ-3 компанії за показником SAIDI (за 3 кв 2020р) стали: ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі», АТ «Укразалізниця», ПрАТ «ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія».
Відповідний рейтинг оприлюднений на порталі Регулятора.
Зокрема, протягом I - III кв 2020р індекс середньої тривалості довгих перерв в електропостачанні в системі (SAIDI) у порівнянні з 2019р, змінився наступним чином:
ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» зменшився на 24,1% – до 110 хв,
АТ «Укрзалізниця» зменшився на 10,8 % – до 199 хв,
ПРАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» зріс у 2,3 рази – до 288 хв,
АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» на 16,9 % – до 301 хв,
ПАТ «Черкасиобленерго» зменшився на 24,2 % – до 364 хв,
ВАТ «Тернопільобленерго» зменшився на 44,5 % – до 373 хв,
ПАТ «Запоріжжяобленерго» зменшився на 2 % – до 388 хв,
ПРАТ «Київобленерго» зменшився на 20,6 % – до 416 хв,
АТ «Прикарпаттяобленерго» зменшився на 30,8 % – до 502 хв,
АТ «Миколаївобленерго» зменшився на 5,8 % – до 520 хв,
ПРАТ «Кіровоградобленерго» зменшився на 26,7 % – до 545 хв,
ПАТ «Полтаваобленерго» зменшився на 9,2 % – до 551 хв,
ПРАТ «Рівнеобленерго» зріс у 1,9 рази – до 565 хв,
АТ «Житомиробленерго» зріс на 8,4 % – до 569 хв,
АТ «Чернівціобленерго» зріс на 41,7 % – до 581 хв,
АТ «Вінницяобленерго» зріс на 43,9 % – до 685 хв,
ПАТ «Сумиобленерго» зріс на 52 % – до 739 хв,
АТ «Херсонобленерго» зменшився на 39,8 % – до 742 хв,
ПРАТ «Львівобленерго» зменшився на 17 % – до 774 хв,
АТ «Хмельницькобленерго» зменшився на 26,7 % – 781 хв,
ПРАТ «Закарпаттяобленерго» зріс на 3,6 % – до 804 хв,
АТ «Харківобленерго» зріс на 2,6 % – до 822 хв,
АТ «ДТЕК Донецькі електромережі» зменшився на 34 % – до 852 хв,
АТ «Одеса¬обленерго» зменшився на 24,8 % – до 876 хв,
ПРАТ «Волиньобленерго» зріс на 0,6 % – до 984 хв,
ПАТ «Чернігівобленерго» зріс на 18,7% – до 1027 хв,
ТОВ «Луганське енергетичне об'єднання» зріс у 2,4 рази – до 1931 хв.
Загалом, середній по Україні показник SAIDI за I-III кв. 2020р становив – 618 хв, що на 10% менше за даний показник 2019р – 683 хв.
Крім того комісія надала рейтинг компаній, щодо середнього строку надання відповіді споживачу на звернення/скаргу/претензію у 2019. Зокрема, найшвидше відповідь надавало ПАТ «Запоріжжяобленерго» в середньому – за 3,5 днів, а найдовше - ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» - в середньому 19,4 днів.
При цьому, надання сервісу протягом 30 секунд кол-центрами ОСР відбулось для найбільшого відсотку клієнтів у ПРАТ «Львівобленерго» - 88%, а найменший відсоток у АТ «Харківобленерго» - 24%.


