«Чернігівгаз Збут» закликає клієнтів перевіряти квитанції при оплаті газу

Кожного місяця фахівці ТОВ «Чернігівгаз Збут» розшукують власників грошей, оскільки десятки тисяч гривень «зависають у повітрі» через неможливість ідентифікувати платежі і знайти абонентів, які їх зробили.

Про це йдеться в повідомленні компанії.

Так, за 6 місяців 2020р жителі Чернігівської області через неуважність загубили майже 160 тис грн. Ситуація, коли абоненти сумлінно сплачують за спожитий природний газ, але гроші на особові рахунки не надходять, на жаль, не рідкість, кажуть у відділі продажів фізичним особам «Чернігівгаз Збуту».

Зазвичай обурені абоненти телефонують уже наступного місяця, коли бачать у квитанції борг, якого там бути не повинно. Мовляв, і гроші заплачені, і борги звідкись взялися.

«Значна кількість таких дзвінків, як правило, спричинена неуважністю самих клієнтів, які сплачують за отримані послуги через різні платіжні системи, але не приділяють достатньої уваги заповненню реквізитів. Зазвичай, у таких випадках, у графі «коментар до платежу» значиться лише прізвище платника, але немає ні його адреси, ні номера особового рахунку. Знайти такого клієнта вкрай важко, а зарахувати правильно кошти — неможливо. Тож такі платежі залишаються в розділі неідентифікованих», — зазначає начальник відділу продажів фізичним особам «Чернігівгаз Збуту» Ірина Антоненко.

Інша причина такої ситуації — помилки при заповненні, коли схибивши на одну цифру в номері розрахункового або особового рахунку клієнт відправляє гроші не туди, куди планував. А потім бачить заборгованість і має клопіт із пошуком грошей.

Щоправда, іноді такі непорозуміння стаються і при оплаті в касі банку або пошти. «Надважливо прискіпливо звіряти дані, вказані у квитанції та банківському чеку, не відходячи від каси. Якщо клієнт сплачує через інтернет-банкінг за давно створеним шаблоном, то має перевірити, чи всі поля заповнені коректно», — додає Ірина Антоненко.

Якщо ж гроші на рахунок так і не втрапили, то споживачеві необхідно звернутися до «Чернігівгаз Збуту» із письмовою заявою про пошук коштів, до якої потрібно додати копію банківського чеку.

Якщо клієнт помітив помилку в банку чи на пошті, писати заяву про повернення помилково зарахованих коштів потрібно в самій фінустанові. Нехитре правило звіряти дані в рахунках та чеках може зекономити купу часу та нервів.

Так, із маже 160 тис гривень нерозпізнаних платежів, поки що ідентифікувати вдалося трохи більше 100 тис.

14:28 / 22 вересня, 2020

Подiї
11:00 / 13 лютого, 2020
AGROPETROL 2020 AGROPETROL – це єдиний в Україні майданчик для зустрічі виробників та постачальників дизпалива, бензину, пропан-бутану, природного газу та електроенергії зі споживачами – представниками агрокомпаній та промислових підприємств. В Києві 13 лютого зустрінуться представники відділу закупівель з трейдерами
AGROPETROL 2020
08:00 / 26 вересня, 2019
ODESA OFFSHORE CONFERENCE 2019 Україна має всі шанси відновити роботу найперспективнішого нафтогазового регіону – Південного. Поклади нафти і газу розташовані як на суші, так і на морі. На шельфову ділянку Чорного моря «Дельфін» вже подали заявку 4 компанії, які мають намір укласти з Україною Угоду про розподіл продукції (УРП). Odesa Offshore Conference 2019 – є найкращим майданчиком для зустрічі українських та закордонних замовників з буровими та сервісними компаніями та постачальниками обладнання.
ODESA OFFSHORE CONFERENCE 2019
12:00 / 13 червня, 2019
Круглий стіл: Ризики та переваги впровадження нового ринку електроенергії Для обговорення процесу впровадження нового ринку електроенергії, яке заплановано на 1 липня 2019р, компанія ExPro Consulting зібрала в інформагентстві "Укрінформ" провідних гравців ринку, а також більше 120 незалжених постачальників та споживачів електроенергії.
Круглий стіл: Ризики та переваги впровадження нового ринку електроенергії
Всі події