Більше третини абонентів «Чернігівгаз Збуту» вирішують усі питання через електронні сервіси
За час карантину спричиненого пандемію. COVID-19 майже 120 тисяч наших клієнтів уже оцінили всі переваги взаємодії он-лайн і лише впродовж травня-червня в Особистому кабінеті зареєструвалося понад 9 тисяч нових користувачів.
Про це йдеться в повідомленні ТОВ «Чернігівгаз Збуту».
Впродовж двох місяців Особистому кабінеті зареєструвалося понад 9 тисяч споживачів газу. Літо — період відпусток і раніше саме в цей період року споживачі нерідко забували передати показники лічильників і не дуже уважно ставитися до оплати рахунків за спожитий газ.
Проте, «Чернігівгаз Збут» пропонує своїм клієнтам чималий перелік сервісів для передачі показників лічильників та он-лайн оплати, аби тримати всі рахунки в порядку й мати спокій.
Вирішити всі питання пов’язані зі споживанням природного газу, відстежити рахунки, переглянути поточну вартість газу, сплатити за отримані послуги — усе це можна зробити в Особистому кабінеті без черг та штовханини.
Поза сумнівом, на зростання кількості нових клієнтів он-лайн вплинув запуск нової послуги «Експрес реєстрація».
Скористатися нею може будь-який абонент зі смартфоном достатньо просто набрати номер контакт-центру 067 65–64–104 і повідомити оператору номер особового рахунку (він вказаний у платіжці).
Оператори самі зареєструють кабінет, а споживач у СМС отримає логін та пароль до нього. Тож, відкладати відпочинок задля того, аби дочекатися платіжок чи сплатити рахунки за отримані послуги газопостачання не треба, адже і платіжки й банк тепер є у вашому смартфоні.
Оплату он-лайн можна здійснити не лише через Особистий кабінет, а й за допомогою інших, зручних для вас, платіжних майданчиків:
✅мобільний додаток 104Mobile для Android http://bit.ly/104Android
✅мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone http://bit.ly/104iPhone
✅чат-бот «7104ua» у Viber http://bit.ly/7104uaViber
✅ інтернет-банкінг, яким Ви користуєтесь( Приват24, Ощадбанк)