700 тис клієнтів звернулися до "Волиньгазу" в 2018р
В 2018р до контакт-центру ПАТ «Волиньгаз» надійшло понад 700 тисяч звернень клієнтів.
Про це йдеться в повідомленні компанії.
Більшість з них стосувалися передачі показань лічильників газу та перевірки стану особового рахунку. В середньому, щомісяця оператори контакт-центру віддалено консультують більше 70 тисяч споживачів природного газу Волинської області.
Уже близько 3 років клієнти «Волиньгазу» мають можливість дистанційно отримати консультацію з будь-якого питання просто зателефонувавши до контакт-центру компанії. Тільки впродовж 2018р оператори опрацювали понад 716 800 звернень споживачів природного газу.
Найчастіше клієнти компанії консультувались з приводу квитанцій та звірки особового рахунку – 24 тис. та 34 тис. звернень відповідно. Отримати консультацію волиняни можуть і за допомогою «Особистого кабінету». В такий спосіб торік фахівці контакт-центру надали 4,7 тис роз’яснень.
«Одною з останніх новинок стало запровадження послуги – передача показань через сервіс Viber-бот 7104ua. Використання сучасних технологій дає нам можливість надавати значну кількість консультацій дистанційно та суттєво економити час наших клієнтів», - розповів начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Волиньгаз» Юрій Петрук.