56 тис клієнтів «Волиньгазу» зареєструвалися в «Особистому кабінеті» на сайті 104.ua
За чотири роки функціонування онлайн-сервісу «Особистий кабінет» на сайті 104.ua - близько 56 тис споживачів дистанційно вирішують усі газові питання, не відвідуючи при цьому свою газову компанію.
Про це йдеться в повідомленні компанії АТ «Волиньгаз».
Оерім «Особистого кабінету», «Волиньгаз» активно впроваджує й інші сучасні онлайн-сервіси, щоб споживачі могли в зручних домашніх умовах дистанційно спілкуватися з газорозподільною компанією. Як то: мобільні додатки для усіх різновидів гаджетів, СМС-інформування, електронна пошта, Контакт-центр, вайбер-боти тощо.
Однак, найзатребуванішим та найінформативнішим залишається «Особистий кабінет» на сайті 104.ua.
«Лише за кілька років ми стали справді сервісною компанією, адже за короткий час практично ліквідували черги, натомість, запропонували близько десятка дистанційних видів взаємодії з Волиньгазом. Разом із тим, у разі потреби, споживачі завжди можуть прийти і в наші сучасні Центри обслуговування клієнтів, які вже діють у 5 найбільших містах та районах області», - інформує голова правління «Волиньгазу» Мирослав Коротя.
Споживачам газу не потрібно чекати паперового рахунку за газ, а вчасно отримувати його у своєму «особистому кабінеті». Тож зареєструватися можна на сайті 104.ua у розділі «Реєстрація».
Для цього потрібно знати номер свого особового рахунку та останню суму платежу за газ.