180 тис клієнтів «Івано-Франківськгаз Збуту» вирішують газові питання онлайн
За липень Контакт-центр «Івано-Франківськгаз Збуту» опрацював понад 15 тис письмових звернень.
Про це йдеться в повідомленні компанії.
Левова їх частка – це стан особового рахунку. Ще майже 180 тис клієнтів компанії вирішували свої газові питання через онлайн-сервіси компанії. Контакт-центр ТОВ «Івано-Франківськгаз Збут» є одним з ключових каналів взаємодії газопостачальної компанії зі споживачами. Він працює з 2015р щоденно, 7 днів на тиждень, з 8.00 до 20.00 год.
Телефонуючи в контакт-центр, споживачі компанії можуть вирішити усі питання, що стосуються нарахування, стану особового рахунку та навіть замовити довідку.
«Завдання «Івано-Франківськгаз Збуту» не лише забезпечити споживачам газопостачання 24/7, а й створити зручні сервіси для комунікації. Тому ми постійно удосконалюємо та створюємо нові сервіси задля зручності наших клієнтів», - розповідає начальник відділу продажів фізичним особам «Івано-Франківськгаз Збуту» Леся Хараїм.
«Івано-Франківськгаз Збут» створив для побутових споживачів газу п’ять зручних онлайн-сервісів: особистий кабінет на сайті 104.ua,
чат-боти Telegram 7104ua, Viber 7104ua, мобільні додатки 104Mobile, 104Mobile Light, які дають змогу безконтактно:
∙ звіряти стан особового рахунку;
∙ отримувати електронний рахунок;
∙ контролювати зарахування оплати на особовий рахунок;
∙ переглядати історію платежів;
∙ здійснювати онлайн-розрахунки за спожитий газ.
Кожного дня новими користувачами онлайн-сервісів «Івано-Франківськгаз Збут» стають більше 100 прикарпатців.