В «Інтерпайпі» розробили нове трубне з'єднання Intrepid-SP для похило-скерованого та горизонтального буріння
Українська промислова компанія «Інтерпайп» розробила, освоїла та провела випробування нового трубного з'єднання Intrepid-SP для спорудження нафтогазових свердловин, спеціально розробленого для північноамериканського ринку. Про це повідомляє пресслужба компанії.
В компанії зазначили, з'єднання Intrepid-SP, призначене для будівництва похило-скерованих та горизонтальних свердловин, для видобування «сланцевих» нафти і газу. При цьому передбачається залягання вуглеводнів у важкодоступних прошарках сланцевих порід, щільних пісковиках та вапняках. Саме завдяки «сланцевій революції» і новим технологіям в бурінні за останні десятиліття США подвоїла видобуток нафти.
Основне завдання з'єднання Intrepid-SP – зберегти герметичність обсадної колони під високим тиском та забезпечити її обертання під час спуску. Вільне та безпечне обертання колони - необхідна технологічна умова для спорудження горизонтальних свердловин з великим відхилом від вертикалі.
Intrepid-SP також може застосовуватись при розробці традиційних нафтогазових родовищ з важкодоступними запасами. Наприклад в багатостовбурних свердловинах з горизонтальними закінченнями, або у випадку забурювання бічного горизонтального стовбуру.
Директор з економіки та фінансів «Інтерпайп» - Денис Морозов зазначив:
«Ми продовжуємо розповсюджувати лінійку різьбових з'єднань для видобування нафти і газу, та виходимо у нові сегменти ринку. Нове з'єднання розроблялось з врахуванням північноамериканського ринку і передбачено для компаній, які розробляють більш складні родовища. З'єднання Intrepid-SP пройшло дослідження в незалежній лабораторії. Першу поставку плануємо реалізовувати до кінця року».
Довідка ExPro:
«Інтерпайп» - українська промислова компанія, виготовляє сталеві труби та ж/д коліса. Продукція компанії постачається у понад 80 країнах світу через межі торгових офісів, розміщених на ключових ринках СНД, Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2019р Інтерпайп реалізував 798 тис тонн готової продукції, в тому числі - 203 тис тонн ж/д продукції. Продаж ж/д продукції здійснюється під брендом KLW.