В 2019р оператори контакт-центру «Львівгаз Збуту» опрацювали 5 млн звернень
Від початку 2019р оператори контакт-центру ТОВ «Львівгаз Збут» опрацювали 4,9 млн звернень споживачів газу Львова та області.
Про це йдеться в повідомленні компанії.
Окрім передачі показників лічильників, найчастіше звернення стосуються звірки стану особового рахунку та консультації щодо рахунків за спожитий газ.
Відповіді на ті ж самі питання можливо отримати через «Особистий кабінет» на сайті 104.ua. Клієнти «Львівгаз Збуту» від початку року найчастіше звертались до контакт-центру щодо звірки особового рахунку – 102,4 тис та консультації з приводу квитанцій – 37,2 тис.
Споживачі газу можуть отримати відповідь на будь-яке питання зателефонувавши за номером контакт-центру або написавши на електронну пошту.
Зручні можливості для спілкування із «Львівгаз Збутом» надає «Особистий кабінет» на 104.ua. Цей сервіс надає можливість отримати відповідь на усі запитання. Впродовж року оператори контакт-центру таким чином надали 33 тис письмових відповідей. Також в «Особистому кабінеті» є опція замовлення зворотного дзвінка Callback, нею скористались 35,4 тис споживачів газу.
«Ми постійно працюємо над збільшенням кількості віддалених сервісів. В цьому році у нас з’явився мобільний додаток 104 Mobile Light для користувачів iPhone, а таокж чат-бот 7104ua у месенджері Viber. З його допомогою наші клієнти можуть не лише сплачувати за газ, а й завантажити рахунки у форматі PDF. Крім того є вже всім відомі контакт-центр та Особистий кабінет на сайті 104.ua , мобільний додаток 104Mobile для Android», - розповідає директор «Львівгаз Збуту» Павло Майк.
Оператори контакт-центру «Львівгазу» працюють від 8:00 до 20:00, без перерви.