«Миколаївгаз» продовжує роботу, не зважаючи на карантин

З 16 березня АТ «Миколаївгаз», як і більшість підприємств України, перейшло на дистанційний режим роботи.

Про це йдеться в повідомленні компанії.

Газовики продовжують забезпечувати безперервну доставку газу споживачам по всій області. В ситуації, що склалась сьогодні в Україні, «Миколаївгаз» відчуває особливу відповідальність в доставці газу клієнтам. Адже це життєво необхідний ресурс для жителів Миколаївщини.

Турбуючись про здоров’я та безпеку клієнтів, підприємство продовжує активно працювати та реагувати на всі виклики, підстроюючись під нові умови. По-перше, як соціально відповідальний бізнес, на період дії карантину "Миколаївгаз" ввело мораторій на відключення споживачів від газопостачання, окрім випадків несанкціонованого втручання. По-друге, усі екіпажі аварійно-диспетчерської служби працюють без зупину.

Для безперебійного та безаварійного газопостачання всі бригади АДС чергують цілодобово і оперативно виїздять на виклики, ліквідують аварійні ситуації, здійснюють оперативні ремонти. Здійснюється цілодобовий моніторинг тиску газу в газорозподільних мережах.

Щотижня служба приймає та опрацьовує понад сотню викликів. 90% з них пов’язані з витоками газу.

По-третє, щоб скоротити ризики захворювання і поширення коронавірусу, для всіх клієнтів компанії функціонують онлайн-сервіси з передачі показань та оплати за газ та його доставку.

Окрім того компанія запровадила спрощену експрес-реєстрацію, щоб якомога більше споживачів могли контактувати з «Миколаївгаз» дистанційно.

По-четверте, Центри обслуговування клієнтів тимчасово обмежили свою роботу в плані прийому споживачів, але перепрофілювались на проведення консультації для клієнтів телефоном за номерами (0512) 777-104 або (067) 65-70-104. За тиждень оператори «Миколаївгаз» опрацьовують близько 2,5 тисяч дзвінків.

По-п'яте, щоранку всі працівники проходять медогляд і у разі виявлення хоч найменшої підозри на хворобу (підвищення температури, кашель або нежить) до роботи не допускаються. Служби оснащені засобами захисту – масками, рукавицями.

Багато працівників перейшли на віддалену роботу з дому. На підприємстві декілька разів протягом дня проводяться заходи з дезінфекції приміщень.

Сьогодні «Миколаївгаз» робить все можливе, щоб на період дії карантину жителі не відчули дискомфорту чи обмежень в частині надання послуг з доставки газу.

15:25 / 30 березня, 2020

Подiї
11:00 / 13 лютого, 2020
AGROPETROL 2020 AGROPETROL – це єдиний в Україні майданчик для зустрічі виробників та постачальників дизпалива, бензину, пропан-бутану, природного газу та електроенергії зі споживачами – представниками агрокомпаній та промислових підприємств. В Києві 13 лютого зустрінуться представники відділу закупівель з трейдерами
AGROPETROL 2020
08:00 / 26 вересня, 2019
ODESA OFFSHORE CONFERENCE 2019 Україна має всі шанси відновити роботу найперспективнішого нафтогазового регіону – Південного. Поклади нафти і газу розташовані як на суші, так і на морі. На шельфову ділянку Чорного моря «Дельфін» вже подали заявку 4 компанії, які мають намір укласти з Україною Угоду про розподіл продукції (УРП). Odesa Offshore Conference 2019 – є найкращим майданчиком для зустрічі українських та закордонних замовників з буровими та сервісними компаніями та постачальниками обладнання.
ODESA OFFSHORE CONFERENCE 2019
12:00 / 13 червня, 2019
Круглий стіл: Ризики та переваги впровадження нового ринку електроенергії Для обговорення процесу впровадження нового ринку електроенергії, яке заплановано на 1 липня 2019р, компанія ExPro Consulting зібрала в інформагентстві "Укрінформ" провідних гравців ринку, а також більше 120 незалжених постачальників та споживачів електроенергії.
Круглий стіл: Ризики та переваги впровадження нового ринку електроенергії
Всі події